Wydział Organizacyjno-Administracyjny

Podstawowe informacje dotyczące pracy i funkcjonowania wydziału


Adres

Starostwo Powiatowe w Garwolinie
ul. Mazowiecka 26
08 - 400 GARWOLIN

Parter - Kancelaria
Piętro I - pokój 136 - Zespół Informatyków
Piętro III - pokoje  311 - 323


Kontakt

Tel. 25 684 25 51

E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
           Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
           Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
           Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Godziny obsługi interesantów

Kancelaria:   obsługa interesantów poniedziałek-piątek w godz. 8.00-15.00


Kierownictwo i nadzór

Dyrektor Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego: Diana Kwiatkowska

Komórka nadrzędna organizacyjnie: Sekretarz Powiatu Garwolińskiego


Zadania i kompetencje

Wydział Organizacyjno-Administracyjny realizuje zadania z zakresu:

1) zapewnienia obsługi organizacyjnej rady;

2) przygotowania materiałów na posiedzenia rady i komisji;

3) protokołowania obrad rady, posiedzeń zarządu i komisji;

4) prowadzenia rejestrów i zbiorów:

a) uchwał rady,

b) uchwał zarządu,

c) uchwał, wniosków i opinii komisji,

d) interpelacji i zapytań radnych;

5) przekazywania do realizacji uchwał rady;

6) przekazywania zarządowi wniosków komisji, interpelacji i zapytań radnych;

7) przekazywania organom nadzoru uchwał rady;

8) przekazywania aktów prawa miejscowego do publikacji;

9) udzielania pomocy radnym w wypełnianiu ich obowiązków;

10) skarg i wniosków wpływających do przewodniczącego rady;

11) oświadczeń majątkowych i innych: radnych, członków zarządu i kierowników jednostek organizacyjnych oraz osób wydających decyzje administracyjne w imieniu starosty;

12) przygotowywania projektów aktów prawnych dotyczących funkcjonowania starostwa;

13) organizacyjnego przygotowania posiedzeń zarządu, sporządzania protokółów obrad, ustaleń, wniosków i opinii oraz przekazywania ich odpowiednim komórkom organizacyjnym do wykonania;

14) sporządzanie informacji o pracy zarządu;

15) prowadzenia sekretariatu oraz wykonywania obsługi kancelaryjnej starostwa;

16) koordynowania i kontroli rozpatrywania skarg i wniosków oraz prowadzenia ich rejestru;

17) nadzoru w zakresie terminowego przygotowywania przez dyrektorów wydziałów oraz kierowników jednostek organizacyjnych powiatu, projektów odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych oraz wnioski komisji;

18) prowadzenia rejestru i zbiorów zawartych porozumień oraz gromadzenia i udostępniania zbiorów aktów prawa miejscowego;

19) obsługi organizacyjnej wyborów samorządowych;

20) dokonywania czynności w sprawach z zakresu prawa pracy wobec pracowników starostwa, kierowników powiatowych jednostek organizacyjnych oraz kierowników

powiatowych służb i inspekcji;

21) nadzoru i kontroli dyscypliny pracy;

22) prowadzenia zbioru upoważnień do załatwiania spraw w imieniu starosty;

23) prowadzenia spraw związanych z praktykami uczniowskimi i studenckimi odbywanymi w starostwie;

24) koordynowania szkoleń, dokształcania i doskonalenia zawodowego pracowników;

25) nadzorowania stosowania instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt;

26) dokonywanie okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników, zatrudnionych na stanowiskach urzędniczych;

27) prowadzenia postępowania z rzeczami znalezionymi;

28) administrowania nieruchomościami starostwa oraz zabezpieczenia jego mienia;

29) ochrony danych osobowych.

30) prowadzenia spraw socjalno-bytowych pracowników;

31) prowadzenia spraw związanych z zaopatrzeniem materiałowo-technicznym;

32) nadzór nad zabezpieczeniem sprawności urządzeń i wyposażenia starostwa;

33) prowadzenia spraw związanych z konserwacją, naprawami w starostwie;

34) prowadzenia całokształtu spraw dotyczących pieczęci i tablic urzędowych;

35) gospodarowania taborem samochodowym;

36) zabezpieczenia łączności telefonicznej, telefaksowej i alarmowej;

37) dokonywania prenumeraty prasy i innych wydawnictw, prowadzenia księgozbioru, znakowania go i wydawania do użytku;

38) utrzymania czystości wokół budynków oraz w pomieszczeniach biurowych;

39) ewidencji przesyłek pocztowych, nadawania przesyłek pocztowych i ich odbioru;

40) gospodarowania, znakowania środków trwałych i wyposażenia starostwa;

41) zabezpieczenia informacji wizualnej w starostwie;

42) planowania i realizacji wydatków związanych z obsługą techniczno-administracyjną starostwa;

43) prowadzenia archiwum zakładowego;

44) przygotowanie i prowadzenie postępowań kwalifikacyjnych przy naborze pracowników;

45) opracowywania krótko - i długofalowej informatyzacji starostwa;

46) planowania i zakupu sprzętu komputerowego oraz oprogramowania do obsługi informatycznej zadań starostwa;

47) testowania i wdrażania systemów informatycznych;

48) koordynowania procesu tworzenia baz danych;

49) planowania rozwoju systemów informatycznych i dostosowania ich do zmieniających się potrzeb;

50) opracowywania projektów systemów i wykonywania aplikacji dedykowanych pojedynczym stanowiskom pracy;

51) nadzoru nad tworzeniem systemów przez producentów z zewnątrz i egzekwowania wykonania potrzeb modyfikacji oprogramowania;

52) administrowania siecią informatyczną;

53) administrowania bazami danych oraz zapewnienia ich ochrony – wykonywanie zadań administratora bezpieczeństwa informacji;

54) nadzoru nad eksploatacją sprzętu komputerowego i oprogramowania;

55) prowadzenia ewidencji sprzętu i oprogramowania;

56) szkolenia pracowników w zakresie wdrażania nowych programów informatycznych;

57) prowadzenia strony internetowej powiatu;

58) administrowania utworzoną powiatową stroną biuletynu informacji publicznej.

59) opracowania i rozpowszechniania materiałów promocyjno-informacyjnych o powiecie;

60) promowania potencjału gospodarczego i turystycznego, w tym agroturystyki gmin powiatu w kraju i za granicą

61) podejmowania działań wspierających powiatowy rozwój małej przedsiębiorczości ze szczególnym uwzględnieniem przemysłu rolno-spożywczego powiat

62) organizacyjnego przygotowywania spotkań i wizyt;

63) przygotowywania mediom informacji o pracy organów i jednostek organizacyjnych powiatu;

64) redagowanie i wydawanie biuletynu informacyjnego starostwa;

65) oraz inne zlecone przez osobę sprawującą bezpośredni nadzór nad pracą wydziału.

 


 Pracownicy Wydziału i ich stanowiska

KWIATKOWSKA Diana Dyrektor Wydziału
GŁOWALA Aneta  Inspektor
PATKOWSKA-WINIAREK Katarzyna Inspektor
KAZNOWSKA Anna Inspektor
KUCHARSKA-KONDEJ Katarzyna Inspektor
ZAWADKA Rafał Pomoc administracyjna
BŁACHNIO Katarzyna Sekretarka
SAŁATA Magdalena Sekretarka
KRAWCZYK Artur Inspektor
KRULIKOWSKI Wiesław Inspektor
WIĘSIK Aleksandra Pomoc administracyjna
BAJDOR Elżbieta Inspektor
SZTELMACH Martyna Inspektor
BORUTA Patryk Robotnik gospodarczy
RUSAK Katarzyna Pomoc administracyjna
GRZESZCZAK Paulina Pracownik II stopnia wykonujący zadania w ramach prac interwencyjnych 
PIOTROWSKA Aleksandra Pracownik I stopnia wykonujący zadania w ramach prac interwencyjnych